ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ-ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ-ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ-ΠΑΡΑΠΟΝΑ
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ-ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ-ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ-ΠΑΡΑΠΟΝΑ
• Ακύρωση παραγγελίας γίνεται δεκτή μέχρι (1) ημέρα πριν από την ημερομηνία παράδοσης. Σε αυτή τη περίπτωση σας επιστρέφεται ακριβώς το ποσό για το οποίο έχετε χρεωθεί.
• Δεν γίνονται δεκτές ακυρώσεις παραγγελιών που υποβάλλονται αυθημερόν για εκτέλεση την ίδια ημέρα. Ακόμη και στη περίπτωση όπου ο αποστολέας "αλλάξει γνώμη" και δεν επιθυμεί την αποστολή των λουλουδιών, μπορούν αυτά να μην αποσταλούν αλλά η χρέωση του αρχικού ποσού δεν επιστρέφεται. Αυτό συμβαίνει διότι μόλις λάβουμε μία παραγγελία προχωρούμε αμέσως στη κατασκευή του σχετικού προϊόντος επεξεργαζόμενοι τα λουλούδια που είναι απαραίτητα ,τα οποία με την πιθανή ακύρωση της παραγγελίας είναι αδύνατο να τα επιστρέψουμε στη θέση τους στην αρχική τους κατάσταση χωρίς τη σχετική ζημιά.
• Δεν γίνονται δεκτές ακυρώσεις , ούτε επιστροφές χρημάτων που αφορούν σε παραγγελίες με προορισμούς την Υπόλοιπη Ελλάδα (εκτός Αττικής) και το Εξωτερικό και οι οποίες προωθούνται για εκτέλεση σε συνεργαζόμενο μέλος του δικτύου μας.
• Ως αποδεικτικό επιβεβαίωσης παράδοσης ισχύει η υπογραφή του παραλήπτη στην αντίστοιχη φόρμα παραγγελίας. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου δύναται να υπογράφει και τρίτο πρόσωπο, σε παραδόσεις σε χώρους όπως κοιμητήρια, ξενοδοχεία, νοσοκομεία, εταιρείες κ.λπ. όπου δεν είναι δυνατή η παράδοση της παραγγελίας στον ίδιο τον παραλήπτη.
• Επειδή όμως τα λουλούδια είναι ένα ιδιόμορφο είδος το οποίο σχεδόν πάντα αυτός που το αγοράζει το στέλνει σε κάποιον άλλο ο οποίος μπορεί είτε να μη το δέχεται, είτε απλά να αρνείται να υπογράψει, είτε να επιφυλάσσεται και να μην υπογράφει ότι παρέλαβε καλώς κ.λπ. σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί η μη ύπαρξη υπογραφής του παραλήπτη στη φόρμα παραγγελίας αιτία άρνησης της χρέωσης της παραγγελίας και αμφισβήτησης αυτής.
• Παράπονα σχετικά με την καλή ποιότητα των παραδιδόμενων προϊόντων γίνονται δεκτά ΜΟΝΟ την ίδια ημέρα της παράδοσης και ΜΟΝΟ από τον αποστολέα (ο οποίος έχει χρεωθεί και την αξία αυτών) και όχι μεταγενέστερα, εγγράφως με fax ή e-mail. Σε αυτές τις περιπτώσεις αποστέλλουμε αμέσως αντιπρόσωπό μας στον παραλήπτη της παραγγελίας, ελέγχουμε το προϊόν και εφ' όσον πράγματι διαπιστώσουμε πρόβλημα , αντικαθιστούμε αυτό με νέο.Ο αποστολέας-πελάτης δύναται επίσης να ζητήσει αντί της αντικατάστασης του προϊόντος την επιστροφή των χρημάτων της πληρωμής. Αυτό είναι δυνατόν εφόσον το προϊόν μας επιστραφεί και βρίσκεται στην αρχική του μορφή και συσκευασία και δεν έχει υποστεί περαιτέρω αλλοιώσεις απο τον παραλήπτη.
Η χρήση του ιστοτόπου www.flowershop.gr συνεπάγεται αυτόματα ότι αποδέχεσθε τους παραπάνω όρους.